2 oktober 2013

Läst i september

Antal lästa böcker: 7 stycken:

  • Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck.
  • Jag är ju så jävla easy going av Jenny Jägerfeld.
  • Spana på djur av Pernilla Josefsson.
  • Flyga högt av Katarina von Bredow.
  • Harry Potter och den flammande bägaren av J.K. Rowling.
  • Precious av Sapphire.
  • Kattskorpor av Katarina von Bredow.

Kommentar: Ganska många.

Recenserade böcker: 2 stycken, väldigt dåligt!

Antal lästa sidor: 2031 sidor
Kommentar: Lite mer än vanligt.

Bra: Precious
Bättre: Harry Potter och den flammande bägaren
Bäst: Vi måste sluta ses på det här sättet
Sämst: Spana på djur

Kvinnliga författare: 6/6
Manliga författare: 0/6 (Det var inte rättvist...)
Novell: -
Tjockis (över 450 sidor): 1 - Harry Potter
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: Jag läste Jag är ju så jävla easy going som PDF på telefonen så för mig är det som e-bok men jag tror inte den finns som e-bok.

Jämförelse med augusti: Då läste jag också sju böcker, men färre sidor.
Läsa i oktober: Min hög med låne-, recensions- och Bokmässeböcker! (Fast det kommer ta minst ett halvår...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.