9 juni 2013

Tävling: Vinn bloggdesign och header

Avslutad!

Priset är en bloggdesign till en Blogger.com-blogg, header och så gör jag ett inlägg om din blogg. Tyvärr gör jag bara bloggdesigner till Blogger, men om du bara vill ha en header så funkar det. Här kan du se vad jag har gjort innan och vad det skulle kosta att köpa annars.

En vinnare får hela paketet och tre andra tävlande får ett inlägg om deras bloggar med länk och bild.

För att tävla:
  • Kommentera detta inlägget så får du den första lotten. Skriv din mejl- och bloggadress, det är bara jag som ser för kommentarerna kommer inte publiceras.
  • Om du skriver om tävlingen på Facebook, din blogg eller Twitter så får du två extra lotter, men man kan max få tre lotter.
  • Kommentera innan lördag (15/6), så lottar jag under lördagen och vinnarna kontaktas.


För att delta i den här tävlingen måste man ha en blogg, så det är ju inte alla som kan vara med, så det kommer en mer bokrelaterad tävling om några veckor, där fler kan vara med. Jag har förresten också planerat en tävling när min Facebook-sida får 100 likes, men jag tror den har 95-någonting just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.