5 juni 2013

Book-haul

Dags för en book-haul, de flesta är lånade men ett recensions-ex.
  • Jag, En av David Levithan - Denna har jag börjat läsa i skolan, men nu tror jag inte vi kommer läsa mer där så jag tog med den hem. Den är jättebra och speciell.
  • Saker min son behöver veta om världen av Fredrik Backman - Den verkar väldigt rolig och det ska bli kul att läsa den.
  • Pojken som svävade av John Boyne - John skrev boken Pojken i randig pyjamas, som jag gillar, och denna verkar intressant.
  • The sisterhood of the traveling pants (ettan och tvåan) av Ann Brashares - Jag ville läsa Systrar i jeans för några år sedan, men jag gjorde aldrig det. Nu såg jag två av dem på engelska i biblioteket och jag lånade dem. Jag måste läsa mer på engelska och jag tror de här är ganska lättlästa.
  • Förgiftade äpplens klubb av Lily Archer - Den kommer i pocket nu och jag fick ett mejl om den, och den verkar bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.