28 juni 2013

Bloggdesign

Maria från Edgrenskan vann min tävling om en bloggdesign och nu är den färdig. Se den här under och hela på hennes blogg.

Maria är författare och har skrivit de böckerna som är i headern. Projekt rädda jorden, som är längst upp till vänster, kommer ut i höst. De andra böckerna är både barnböcker, en diktbok och poesi.

Jag ska förresten göra en ny design till min blogg snart. Jag gillar fortfarande den jag har nu men är ändå sugen på en ny, fast det kommer nog ta några veckor. Jag har inte bestämt hur den ska vara och inte tagit bilder än så det tar ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.