13 mars 2013

Provläsning av Berättelser från Engelsfors

När jag var på bokrean för några dagar sen hittade jag ett smakprov ur Berättelser från Engelsfors. Det är ju en serie om personerna som är med i Cirkeln och Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Serien utspelar sig innan, under och efter Cirkeln och Eld. 

I smakprovet var det en berättelse som kommer att finnas i den riktiga boken, som hette Tornet. Det var väldigt välgjorda bilder och berättelsen var lite sorglig.

Jag hittade smakprovet gratis på Bokia.

2 kommentarer:

  1. Längtar lite halvt tills den kommer ut samtidigt som jag är orolig för att den ska vara lite barnslig (med tanke på att den är tecknad).. Men älskar Cirkeln och Eld! Snart kommer ju Nyckeln också, wiiie! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte den är barnslig men man vet aldrig... Men jag längtar mer till Nyckeln :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.