4 mars 2013

Lite länkar...

  • Jag är månadens gästbloggare på Tonårsboken. Jag gjorde en recension på En kvinnas sista ord av Regine Stokke. Jag tycker verkligen ni ska läsa recensionen så ni får veta vad den handlar om, för den är jättebra! Det är Regines blogg som blivit en självbiografi. Den bloggen var Norges största för några år sedan och handlade om hur Regine kämpar mot cancer.
  • Lisa Bjärbo, som har skrivit Allt jag säger är sant, gör en podcast med Per Bengtsson som heter Allt vi säger är sant. Den handlar om ungdomsböcker och varje gång har de läst en bok innan om de sen diskuterar. De har också en gäst varje gång. Det senaste avsnitten handlade om kärleksböcker som man kan lyssna på här under. För att se när det kommer nya avsnitt, och vara med på tävlingar, så kolla deras hemsida

  • Rabén & Sjögren har gjort en Instagram- och Facebooksida för unga bokälskare. De heter Mellan raderna på både Facebook och Instagram. De har tävlingar och så kan man "få en inblick bakom kulisserna på förlaget". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.