20 mars 2013

Boktipsare.se

Karin Berg, som började med bokbloggen "En bokcirkel för alla", som nu har blivit ett forum och hemsida. Hon startade för ett tag sen en ny sida som heter Boktipsare.se. Vi har haft lite kontakt innan och hon frågade mig om jag ville bli en av boktipsarna där. Jag skrev mitt första boktips igår om boken Önska bort, önska nytt. Här kan du läsa det.

Det är en webbplats med bokens framsida på första sidan och därifrån kan man klicka till en recension/omdöme på den boken. Det finns många olika kategorier bl.a. Barn & Uugdomsböcker, Kokböcker, Illustrerade romaner, Novellsamlingar, Spänning och Skönlitteratur. Det är väldigt fin design där alla böcker samlas, tycker jag!

Här kommer alla mina boktips finnas.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.