10 december 2012

Ljudböcker på Spotify

Jag såg att det har kommit några ljudböcker som man kan lyssna gratis på Spotify. Det är noveller från Novellix, som är ett förlag som bara ger ut noveller. Jag har inte läst någon novell av dem än, men det kommer det bli ändringar på efter jul (julklapp...).

De som finns på Spotify är Heder av Jens Lapidus, Stamtavla av Karin Ström, Gloria av Wille Crafoord och Spår i snön av Jonas Karlsson. Böckerna är inlästa av sin författare och varje bok har 9-13 delar. Varje del är ungefär fyra minuter. Jag har gjort en Spotifylista med alla ljudböcker som ni kan subscriba. 

Därifrån kan ni också komma in på min profil och se min musiksmak.

Tonårsboken har föresten gjort en lista på bokrelaterad musik, som ni kan lyssna på här.

Update: Jag har gjort en lista med ljudböcker för barn och unga också. Lyssna på den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.