25 november 2012

Mitt gästinlägg hos Sofies bokblogg

För några veckor sen gästbloggade jag hos Sofies bokblogg och jag tänkte visa det men jag har glömt bort det... Jag recenserade Matilda av Roald Dahl. Det är en ganska gammal bok, men jag gillar den mycket! Här är en länk till inlägget och så kanske ni kan läsa en del av inlägget på bilden här under, fast texten är ganska liten.

Jag träffade Sofie på Bokmässan i år, hon var med i Bonniers bokcirkel med mig. Och egentligen bor vi ganska nära, eller i alla fall i samma stad men jag har aldrig träffat henne här.

Om du vill gästblogga på min blogg kan du mejla mig, på bokugglan@hotmail.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.