21 augusti 2012

Vad har hänt sen jag började bokblogga?

Jag såg att Annika på bokbloggen Alkb har skrivit ett inlägg om bokbloggning och jag blev inspirerad att skriva ett inlägg om vad som har hänt sen jag började blogga.

Jag gjorde min blogg 2009, men började inte blogga på riktigt förrän våren 2011 och det var då allt började. Jag fattar allvarligt inte vad jag gjorde innan dess! Nu har jag många roliga saker som händer med jämna mellanrum och allt det har med bloggen att göra. 

Min bokhylla har tredubblats på lite mer än ett år, jag har varit med i två tidningar och jag ska medverka i Bokmässan fast jag har aldrig ens varit där...! Ibland kan jag inte fatta något av det! 

Min "läsmängd" har inte ökat bara för att jag började blogga om böcker, men jag kommer ihåg mycket mer vad jag tyckte om böckerna, och så har jag hittat så mycket annat bokfolk! Det finns hundratals bokbloggar och ännu mer bokfolk på Twitter! 

Att börja bokblogga är det bästa jag gjort (det lät väldigt klyschigt, men det är sant!).  


Idag är förresten sista chansen att anmäla sig om du vill bli länkad av nio bokbloggare.

4 kommentarer:

  1. Ja, det är fantastiskt kul att blogga och nya idéer poppar hela tiden upp.

    Jag ska vara med i en tidning på torsdag, men Bokmässan har jag tyvärr aldrig tagit mig till. Inte ännu i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar väldigt kul på bokmässan!! :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.