14 augusti 2012

Bilder från skrivarlägret

Alla :D

8 kommentarer:

  1. Svar: Det är när man läser ett visst antal böcker och skriver om sin favorit på en lapp som man får av biblioteket och sedan så får man en bok av dom, jag fick ett armband också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har nog inte mitt bibliotek det... :(

      Radera
  2. Tänkte tipsa om min nya tävling! :D http://adaras.se/2012/august/vinn-presentkort-hos-jh-style-design.html#comment
    Var gärna med! Kram

    SvaraRadera
  3. besök gärna min blogg http://mybokshelf.blogspot.se/, du var en av de som inspirerade mig att börja bokblogga :)

    SvaraRadera
  4. Det där såg kul ut! =) Men vad konstigt att det inte var fler killar, det verkade bara vara tjejer där? :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var 2 killar och 20 tjejer, så det är väldigt ojämnt!

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.