27 juni 2012

Bokbloppis: del 2

Nu säljer jag tre till böcker, i den första bloppisen finns tre böcker kvar och nu kan du pruta om du vill!

Det är samma regler som förra gången, om du är säker på att köpa mejlar du bokugglan@hotmail.se. Först till kvarn och om ingen är intresserad kan du pruta. Betalning sker till mitt bankkonto, som du får om du mejlar.

"Det borde finnas regler" av Lina Arvidsson. Handlingen. Jag har två ex för en av dem fick jag av Gilla böcker för jag har skrivit på baksidan. Inte läst detta exet så det är fint skick. 50 kr+33 kr i porto. SÅLD


"Överlevnadsboken" av Thomas Eriksson och Per Gustavsson. Handlingen. Jag läste den för länge sen, men jag kommer inte läsa den mer så jag säljer den pga det. 20 kr+33 kr i porto. SÅLD

"När tomten föll ner från himlen" av Cornelia Funke. Handlingen. Jag kommer aldrig läsa den, därför säljer jag den. 20 kr+33 kr i porto.

4 kommentarer:

  1. Grymt snygg design på headern! Din blogg är väldigt bra, man får mycket inspiration. Det var faktiskt tack vare dig, som jag började läsa mer. Jag hade liksom inte orkat innan osv... Tack!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!! :D Blir jätteglad!

      Radera
  2. hej Tova! Är dom fortfarande till salu? eller har du lyckats bli av med dem? ;) är intresserad av "Det borde finnas regler". Älskar din blogg <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är till salu :) Jag har svarat på ditt mejl :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.