23 oktober 2011

Titlar


Ett "test" där man ska svara på frågorna med boktitlar :)

Hej! Hej och tack för ingenting! (av Måns Gahrton)
Vem är du? Tova (av Ylva Karlsson)
Hur önskar du att du kunde vara? För bra för att dö (av Christina Wahldén)
Vad gör du helst en ledig dag? Snabbläsning (av Niklas Johansson)
Beskriv ditt favoritdjur. Ring veterinären!!! (av Charlotte Hage)
Hur ser du ut? Ingen annan är som du (av Anne-Helen Leastedius)
Beskriv ditt humör idag. Mitt perfekta liv (av Sarah Dessen)
Vad längtar du efter mest just nu? Juletid (av D. Elmkvist)
Vad längtar du inte alls efter? Som om ingenting (av Katarina von Bredow)


2 kommentarer:

  1. Haha juletid det lär lite kul heheh ahaha.... (Ta inte illa upp, det är jag som är onormal...)

    SvaraRadera
  2. Längtar till julen :D Men det fanns ingen bok som hette bara jul XD

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.