1 oktober 2011

Stressa ner - Tonårsboken

Liten kort recension :) Men värd att läsa!

Titel: Stressa ner - Tonårsboken
Författare: Eva Robild & Mette Bohlin
Sidor: 120 sidor
Genre: Handbok om hur man stressar ner och hur det är att vara tonåring
Handling: I "Stressa ner - Tonårsboken" finns alla möjliga tips, allt från hygien till självkänsla. Det står också mycket om hur många ungdomar känner att de måste prestera för både kompisar och föräldrar OCH för sig själv. Då blir det mycket stress!
Det finns också boken "Stressa ner" för vuxna.
Omdöme: Jag tyckte boken var bra och man lär sig allt möjligt! Den är bra skriven och är lättläst
Betyg: 5/5 stjärnor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.