24 augusti 2011

Tema: Kärleksfakta

Blev inget inlägg igår så jag gör "Tematisdag" idag ist ;)
"Från groda till prins" av Sara Varga:
"Från groda till prins är "Sara Vargas överlevnadesguide för unga killar" (istället för "Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer" XD). Sara Varga som var med i Melodifestivalen 2011 har skrivit en bok för killar om hur man blir en drömkille. Boken är uppdelad i tre delar; "Innan", "På gång" och "Äntligen". Den ger tips för både tjejer och killar fast den är skriven för killar.
"Från groda till prins" går snabbt att läsa och är lätt att bara slå upp och läsa lite i. Det är roliga foton i på Sara och Viktor Åkerblom (som har varit programledare för Bolibompa och varit med på Let´s Dance).
4/5 stjärnor

"Hjärta & Smärta" av Mats Wänblad:
Mats har valt brev och artiklar från KP som han har svarat på eller låtit någon annan svara på. I boken finns serier, noveller och tips. Den är rolig att sitta och kolla i och se vad andra tycker! Ofta så känner man igen sig på breven men vissa fattar man inte hur de tänker... c:
3/5 stjärnor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.