5 augusti 2011

Min bokhylla - Del 1

Jag tänkte skriva en mening elr nåt om varje bok i min bokhylla. Fast vissa är gamla typ "Än lever Emil i Lönneberga" ^^, Det blir nog typ 4-5 delar för jag orkar inte göra alla på en gång...
Jag är en "ordningsam typ" som sorterar min böcker i färgordning XD. Fast jag har inte så många böcker i min bokhylla fast jag älskar att läsa för jag lånar nästan bara böcker på bibblan<33
Såhär ser hela min bokhylla ut ",




1:a delen<3
  • "Boktjuven" av Markus Zusak - Har inte hunnit läsa den än... :D
  • "Vad mina vänner inte vet" av Sonya Sones - Jättebra och den går fort att läsa för den är skriven i små stycken (jag gillar böcker som man läser ut fort ^^)
  •  "Measle Stubbs och vredesmunken" av Ian Ogilvy - Inte bra bok!
  • "Namnet på boken är hemligt" av P. Bosch - Lite galen.... Och ibland svår att förstå
  • "Molly Moon fantastiska bok om hypnos" av Georgia Byng -  Bästa Molly Moon-boken enligt mig.
  • "Tusen gånger starkare" av Christina Herrström - Jättebra bok som får en att tänka om :D
  • "Tretton år" av Judy Blume - Ganska okänd bok men väldigt bra!
  • "Kortoxen" av Einar Werner - En bok med massor av kortspel regler. Gammal bok som jag inte tittat i på jättelänge...
  • "Självporträtt utan näsa" av Rose Lagerqrantz - Inte så bra bok men de andra böckerna av Rose gillar jag mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.