21 juni 2011

Titeltankar

Just nu läser jag en bok som heter "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" av Gunnar Ardelius. Jag tänkte på den titeln... Den är nästan för lång för att komma ihåg. Det är likadant med "Det är så logiskt alla fattar utom du" av Lisa Bjärbo. Men sen finns det ju böcker som bara heter ett namn t.ex. "Matilda" av Roald Dahl, "Eddie & Johanna" av Viveca Lärn och "Alice" av Suzanne LaFleur. De är ju nästan för korta...Fast jag gillar utsidan av "Jag behöver dig mer....". Gunnar Ardelius har också skrivit "Bara kärlek kan krossa ditt hjärta". Den framsidan gillar jag också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.