4 november 2015

Ny Instagram

Jag är med i en bokklubb på Jönköpings stadsbibliotek som träffas en gång i månaden. Nu har vi startat ett Instagramkonto och jag är först ut att ha hand om uppdateringen. Vi kommer dela upp det så att alla som är med i bokcirkeln har kontot en vecka i taget. Vi har inte så många följare än, och inte så många bilder men det kommer dagligen, åtminstone denna veckan. Vi heter @svavelbok om ni vill följa.



Jag håller förresten på med ett skolarbete om ungas kommunikation- och resvanor. Vi har gjort en enkät som behöver väldigt många svar så om du är mellan 15 och 25 år så får du jättegärna svara på den. Det går på 2 minuter. Klicka här för att komma till enkäten. Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.