2 oktober 2015

Bokmässanhaul

Nu ska ni få veta vilka böcker som följde med mig hem från Bokmässan.



Först är de här roliga anteckningsböckerna som jag köpte hos Burde. Jag har almanacka från dem och de hade utförsäljning på anteckningsböcker i deras monter. Jag köpte även ett kodlås för 5 kr men det har jag ingen bild på. 


De här böckerna köpte jag från lite olika förlag. Som Eld läste jag ett utdrag ur och den låter väldigt intressant. Den gula boken har jag egentligen aldrig hört om men den verkar också bra. 8 saker du aldrig skulle våga har jag velat läsa sen den kom ut förra året så nu köpte jag den. 


De här två fick jag i goodiebagen från bloggminglet som jag var på. Ingen av dem är böcker som jag annars skulle köpa men jag ska ge dem en chans.

Sen blev det två tidningar. Först gratistidningen Barnbokskatalogen med årets barn- och ungdomsböcker som alltid är kul att titta i och sen det senaste numret av Veckorevyn. 

Sist men inte minst så hade jag med mig Ja jag har mens hurså? och fick den signerad av fina Clara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.