1 juli 2015

Läst i juni

Antal lästa böcker: 4 st:

  • Populärmusik från Vittula av Mikael Niemi.
  • Vit som snö av Salla Simukka. 
  • Det är du, inte jag av Nora Strömman.
  • Lögnen på femte våningen av Do Van Ranst.  

Kommentar: Helt okej antal.

Recenserade böcker: Bara en än så länge, men det kommer på två till.

Antal lästa sidor: 742 sidor
Kommentar: Inte så mycket

Bra: Populärmuik från Vittula
Bättre: Det är du, inte jag
Bäst: Vit som snö
Sämst: Lögnen på femte våningen

Kvinnliga författare: 2/4
Manliga författare: 2/4
Novell: - 
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: -
Ljudböcker: -
Snyggast omslag: Vit som snö
Före detta hyllvärmare: En, Lögnen på femte våningen
Läst som e-bok: -

Jämförelse med maj: Då läste jag bara två böcker, men nästan lika många sidor.
Läsa i juli: Så många hyllvärmare som möjligt.
Bokrelaterade händelser i juni: Inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.