10 maj 2015

Födelsedag och ljudböcker på Spotify

Igår fyllde jag 17 år och firade lite. Jag fick paket och åt på restaurang. Jag visste om de flesta paketen för att jag fick sånt som jag hade valt på Ullared förra helgen. Passar bra för då blir det saker som jag verkligen vill ha och behöver. Till exempel har jag fixat i mitt rum istället för att plugga den här söndagen, mycket roligare att fixa med ny inredning än att läsa om genetik...


Igår såg jag också att min lista på Spotify som heter Ljudböcker för Barn/ungdomar har fått över 1000 följare! Helt sjukt för jag gjorde den listan 2012 och skrev ett inlägg om det, och sen har den bara spridit sig. Det kommer högt upp om man söker på Google så jag antar att det beror på det. Ni kan lyssna på den genom att trycka här eller här under:


Sen har jag också gjort en lista på ljudböcker för vuxna som inte är lika populär men den kommer kanske upp till 100 följare snart. Den kan ni prenumerera på här.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.