24 maj 2015

Bokbloppis

Säljer alla för 20 kr/st!

Jag sorterade ut min bokhylla för ett tag sen, men jag slängde inte bort dem utan la dem bara i en hög bredvid, och det gör ju inte så stor skillnad. Så nu ska jag försöka sälja dem här på bloggen och de jag inte lyckas sälja ska jag skänka bort.

Jag säljer böckerna för att jag vet att jag inte kommer läsa dem en andra gång, eller en första gång. Någon säljer jag också för att jag hade dubbla ex. Alla böcker är i mer eller mindre bra skick och om du är intresserad av en speciell bok så kan jag skicka närmare bilder på den. Jag kan ta betalt för dem via swish, banköverföring eller paypal. Om du inte vill betala frakt så kan jag lämna över den i Jönköping. Mejla bokugglan@hotmail.se om du är intresserad av någon bok.




Klicka här (för att se hur jag överlevde sjuan) av Denise Vega - En inbunden roman för unga som jag har läst en gång. Det var länge sen jag läste den men vad jag kommer ihåg så tyckte jag om den. 40 kr + frakt


Ful eller snygg? av Scott Westerfeld. Inbunden och väldigt fint skick för jag har aldrig läst den. 40 kr + frakt

Älvhilda: Uppvaknandet av Pernilla Lindgren 2014. Inbunden debutroman som jag inte har läst. Urban fantasy och fint skick. 40 kr + frakt

Luftsprång av Annika Widholm 2012 Danskt band. Jag har läst den en gång och det är en spännande bok om parkour för högstadieåldern. 30 kr + frakt

Doktor Kessners hemlighet av Adam Hansson 2012 Danskt band. Jag har inte läst den men den är för ungdomar och verkar spännande. Nu såg jag att den var Svanenmärkt också, det är inte många böcker som är det! 30 kr + frakt

Svart passion av Annika Banfield 2013 Danskt band. Oläst och i fint skick. 30 kr + frakt

Tretton år av Judy Blume. En ganska gammal ungdomsbok (1996) som jag har läst en gång. 30 kr + frakt
_________________________________

Törnrosens nyckel av Tone Almhjell Inbunden från 2013. Oläst men beskrivs med "En blivande klassiker i samma anda som Narnia och Guldkompassen" på baksidan. 40 kr + frakt

Halva min måne av Anna Granström Pocket 2012. Läst en gång men den är i fint skick förutom lite uppflikat längst ner på ryggen. 30 kr + frakt

Om ni inte hade mig av Ulf Nilsson Inbuden. En lättläst, fin bok för mellanstadieåldern. 30 kr + frakt

Så här kan alla svenskar bli miljonärer
av Per H Börjesson Pocket 2011. En fakta- och handbok. Jag tror jag har läst delar av den men den är i fint skick.

Ordens musik En antologi av Göran Hassler Inbunden 2000. Dikter av alla möjliga kända poeter. Fint skick. 30 kr + frakt

Jane Eyre av Charlotte Brontë Danskt band 2011. Den gamla klassikern i färgglatt seriealbum. Jag har läst den en gång men den är i fint skick. 30 kr + frakt

Juniorföretagaren av Stefan Ekberg Storpocket. En handbok för barn och ungdomar fylld med olika sätt man kan tjäna pengar på. 30 kr + frakt

La Peregrina av Cecilia Samartin Inbunden 2013. En vuxenbok som jag säljer för att jag har två ex. Jag har inte läst den än men jag tror den är bra! 40 kr + frakt

Solbarnet, Månguden, Isvintern & Kungsgården av Monika Häägg Inbundna. En serie för ungdomar om bronsåldern. Jag har läst alla en gång men de är i fint skick. Här kan ni läsa min recension på Solbarnet40 kr st eller alla för 100 kr + frakt.

Kommentera eller mejla om du är intresserad av någon bok eller har någon fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.