16 mars 2015

Provar Readly

Jag röstade i Bokjuryn, som jag bloggade om igår, och då fick man en gratis månad på Readly. Readly är en app och hemsida där man får läsa obegränsat med veckotidningar, dagstidningar och e-böcker för en månadskostnad. Jag visste inte att det fanns alla sorters tidningar men jag såg det nu. Om man brukar köpa många tidningar per månad så är det riktigt värt. Det verkar som det kostar 99kr/mån men då kanske man får välja på antingen böcker eller tidningar, jag vet inte riktigt.

Det inte bara de nyaste tidningarna utan även äldre nummer som man får läsa. Jag tycker det är synd att de inte har Veckorevyn för det är min favorittidning men annars har dem de flesta stora tidningar. Jag köper inte tidningar så ofta så det var kul att läsa lite och se vad för tidningar jag tycker om. Det är också ganska bra sortiment på e-böcker tycker jag. Jag har bara tittat på ungdomsböckerna än så länge men det ser ut att vara ett brett sortiment.

Jag började läsa Gul utanpå av Patrik Lundberg på bussen hem idag. Den verkar väldigt bra och intressant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.