14 december 2014

Inspelning av Vem vet mest

För några veckor sen, när jag hade min bloggsvacka, så var jag i Göteborg för att se inspelningar av Vem vet mest. Jag var där med min klass och vi var publik för två inspelningar av finalveckan i nästa säsong. De kommer på tv i maj, så jag kommer förmodligen skriva om det då också.

Det var väldigt kul och mycket roligare live än på tv. Det var bara min klass som var publiken så det var väldigt härlig stämning och Rickard Olsson skämtade mycket med oss. Han började programmet något sånt här "Det är finalvecka, vi har en taggad gymnasieklass som publik och vi har tagit selfies i en halvtimme. Vad kan bli bättre?!".

Jag tror inte jag får visa bilder på de som tävlade men här är lite bilder:

SVT-huset
En suddig bild i studio bakom kamerorna. 
Richard Olsson blir fixad och tar selfies.
På kvällen så svarade Rickard och gillade våra bilder på Instagram,
han sa till och med "vår" hashtag #EK1ontour under sändning.
Däremot tyckte han vi var dåliga på att lägga ut alla selfies vi hade tagit... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.