5 december 2014

Hunger games: Mockingjay part 1

Förra veckan så såg jag den nya Hunger games filmen på bio och jag har både positivt och negativt om den. Jag gillade själva känslan och alla skådespelare och allt. Kul att vara tillbaka i världen och se hur de har gjort om böckerna. Jag gillade, såklart, när Jennifer Lawrence sjunger The hanging tree. Det blev en bra låt och jag gillar hennes röst. Jag tycker tyvärr det är den sämsta filmen än så länge. Den var lite händelselös och mycket var väntan till del två.

Och jag kom på att jag har glömt bort heela boken typ. Jag kom inte ihåg detaljerna och fattade inte vad det var som hände ibland, som om jag inte hade läst boken. Jag tror jag läste den boken väldigt fort och så har jag bara läst den en gång. Spoiler om man inte läst böckerna! Jag hade till och med glömt bort det som Peeta gör!! Jag tyckte bara att han såg väldigt läskig ut, jag blev rädd på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.