23 december 2014

12 days of christmas book challenge

Jag ska vara med i en Christmas challenge under jullovet som startar den 25:e och håller på till 6 januari. Det är bloggen Bokkram som har startat challengen. Man skriver ett inlägg varje dag med de här rubrikerna:

BOKKRAM’s 12 days of christmas book challenge
  1. En bok med snö/något juligt på framsidan 
  2. En bok med snö/december/jul i titeln
  3. En karaktär född i December
  4. En julfilm, som var en bok från början
  5. Den bästa boken du har fått i julklapp
  6. Böckerna du fick i julklapp, om du fick några. Annars, de som du önskade dig
  7. Bra julmusik att lyssna på när du läser 
  8. Favoritjul på Hogwarts
  9. Favoritjul med Astrid Lindgren
  10. Ett juligt bakverk att avnjuta medan du läser i jultid
  11. Bästa boken du har gett någon i julklapp
  12. En bok som ger dig riktigt julkänsla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.