30 november 2014

Få igång bloggen!

Nu var det snart en vecka sen jag bloggade senaste och jag vet inte riktigt varför det blir så. Jag har ju bestämt mig för att jag inte behöver blogga varje dag (för det går helt enkelt inte med det schemat och fritiden jag har) och då försvann typ hela måstet med att blogga.
Bild från WeHeartIt

Jag vill ju ha kvar bloggen, vara kvar i bloggvärden och kunna fortsätta med det som bloggen har gett mig. Och få nya, andra grejer! Bokbloggandet har varit för bra för att kunna sluta men just nu känns det som jag inte kommer någonstans. Det är så kul att jag har varit bloggambassadör för Bokmässan, kollat inspelning på Cirkeln, recex, träffat massa folk, fått skriva recensioner i tidningar osv osv. Egentligen har jag inte ens fattat allt jag fått göra, och inte fattat hur stora vissa grejer var för mig. Och om jag slutar med bloggen skulle allt sånt ta slut.

Just nu blir det mest recensioner för det är det enda jag har lust att blogg om typ, men nu har jag fått en del idéer som jag ska skriva om. Så det känns som om att jag kan komma igång nu, fast samtidigt vet jag att jag har grejer efter skolan varje dag denna veckan.

Nu har jag i alla fall fått den inspirationen som jag pratade om för några veckor sen. Behövde bara ta det lite lugnt, vara med familjen, pojkvän, satsa i skolan, läsa och få lite julkänslor ;) Ska göra en ny bloggdesign snart också, det kan nog ge ännu mer inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.