31 maj 2014

Rolig dialog från Bokmässan

Jag läste igenom mina inlägg om Bokmässan 2013 och hittade i detta inlägget en dialog som jag hade glömt. Det var när jag gick med bloggambassadörerna Ulrica, Anna Lena och Ingerun och hämtade böcker i olika montrar till våra mingel. Det var lite kul när vi kom till Alfabeta för där var det ingen låda med böcker utan vi fick ta av dem som de skulle sälja.

En som jobbade i montern: - Okej, vad ska ni ha dem till då?
Ingerun: - Vi har några bloggmingel och då sponsrar ni till goodiebagen. 
Han: - Jaha, vad heter din blogg?
Ingerun: - Boktjuven
Han: ...

Så kul! Han måste blivit lite fundersam..

Alla de här fick vi ta och plocka ner i min resväska. Den blev ganska tung när jag drog den inne på mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.