1 april 2014

Vad jag läst i mars

Antal lästa böcker: 4 stycken:


Kommentar: Färre än vanligt men jag har börjat på flera böcker som jag inte läst färdig än.

Recenserade böcker: Tre av fyra.

Antal lästa sidor: 921 sidor
Kommentar: Väldigt lite om man jämför med vad jag brukar läsa. Det var helt enkelt fyra korta böcker jag läste denna månaden.

Bra: Dagens katastrofer
Bättre: Two boys kissing
Bäst: Låt vargarna komma
Sämst: Det här är ingen film med lyckligt slut

Kvinnliga författare: 2/4
Manliga författare: 2/4
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: 1 bok - Two boys kissing
Snyggast omslag: Låt vargarna komma
Före detta hyllvärmare: Dagens katastofer (nästan en hyllvärmare i alla fall, jag har haft den i ett halvår)
Läst som e-bok: 1 e-bok - Låt vargarna komma

Jämförelse med februari: Då läste jag 6 böcker och ungefär 1200 sidor och jag tyckte det var lite...
Läsa i april: Alla de som jag har börjat läsa denna månaden och gärna någon mer hyllvärmare.
Bokrelaterade händelser: Jag hade min föreläsning om böcker och bloggen på KulturCafé men annars inget speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.