14 februari 2014

Det enda bra nyhetsbrevet

Innan var jag prenumerant på jåttemånga boksidor och förlags nyhetsbrev, och tillslut på så många att jag fick bokreklam i mejlen flera gånger per dag. Då tröttnade jag och tog bort nästan alla. Den enda jag har kvar är Adlibris. Den kommer inte så ofta, kanske en gång i veckan, och man får välja ämnesområde. Jag har om ungdomsböcker och det är det enda nyhetsbrevet med bara ungdomsböcker som jag vet. Det är bra tips och känns personligt. Det är nästan alltid sådana böcker jag vill läsa eller har läst och gillat.


På bilden är det som kom idag, det kan du läsa här. För att anmäla sig i brevet måste man tyvärr ha ett konto, men det är samma som om man beställer från Adlibris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.