21 december 2013

Bokbloggare mot rasism!

Idag har flera bokbloggare twittrat och bloggat om #bokbloggaremotrasism och #jagärintesverigedemokrat. Jag hade tänkt vara med när jag hörde om det i Facebookgruppen med bokbloggare men jag hade glömt bort det och nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Det får räcka med att bara sprida det vidare. På Twitter finns länkar till massa bra inlägg. Jag har inte ens läst hälften men av de jag har läst så gillade jag Fiktiviteters inlägg om boken Jag är inte rabiat. Jag äter pizza och TidningsIdas inlägg som handlade allmänt om SD och rasism

Detta är en av anledningarna till att jag gillar bokbloggsvärlden så mycket! Jag tror inte att t.ex. modebloggarna skulle gå ihop så här och försöka påverka tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.