22 november 2013

Skillnaden på mina mobilkameror

För några dagar sen skrev jag att jag har köpt en ny telefon och nu har jag fått den. Det är min drömtelefon, iPhone 5s! Min gamla (iPhone 3gs) har blivit väldigt seg, vissa appar går inte att uppdatera och kameran var jättedålig. Bilderna blev suddiga och en svart prick på samma ställe på varje kort.

Kameran är det som jag uppskattar mest för det är så praktiskt att ta mobilbilder istället för med kamera och det går snabbt att ladda upp på bloggen. Här nedanför kan man se skillnaderna på en bild jag tog nyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.