18 oktober 2013

Vilka noveller ska jag läsa?

Jag har flera böcker från Novellix som jag inte har läst än, och de går ju väldigt snabbt att läsa så det känns onödigt. Novellix publiceras fyra och fyra, och då är omslagen designande av samma person så de hör ihop lite, men inte själva novellerna. Nu har jag tänkt läsa en av de grupperna men jag kunde inte bestämma vilken. Så vi kör en liten röstning och i början av nästa vecka ser jag vilken som har fått flest röster, läser dem och sen så kommer det en recension på alla dem. Om ni vill läsa handlingen på någon av böckerna så finns de på Novellix hemsida.










Vilken Novellix-serie ska jag läsa först?
Huset Ushers undergång, Det sällsamma fallet Benjamin Button, Johnny Panic och drömbibeln, Nattsidan.
Ojura, Ravioli, Mammalia, Fantasy
Shuno, Stamtavla, De blå skorna, Dummy
poll generator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.