20 augusti 2013

Betala vad du vill för en e-bok

Robert Kviby är en författare som nu kommer med boken Listan. Den kommer som bok om ett litet tag, men nu kan man ladda ner den gratis från hans sida, eller betala så mycket som man vill för den. Den finns att ladda ner mellan 19 och 29 augusti. På denna sidan kan du läsa mer om boken och ladda ner den. Det är perfekt om man vill pröva hur e-böcker funkar!

Såhär går det till:
Fyll i din emailadress. Ladda ner boken. Du kommer sedan få ett bekräftelsemail, som innehåller en länk till boken. Boken ligger kvar för nedladdning i en månad efter att du köpt den. Om du väljer att betala för boken går köpet genom Klarna. Som tack för att du köpt boken får du ge bort den till två vänner. Betalar du 20 kronor eller mer får du dessutom De korrupta på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.