25 juli 2013

Day 02 – A book that you’ve read more than 3 times

Jag läser nästan aldrig om böcker, så jag tror inte jag har läst samma bok tre gånger. Molly Moon-serien (av Georgia Byng) har jag läst två gånger för några år sedan. Och Egoboost (av Isabella Löwengrip) läste jag en gång när jag lånade boken, och sen fick jag den som pocket i julklapp och då läste jag den en gång till. Sen dess har jag läst delar av den.

Jag tror att jag kommer läsa om ungdomsböcker när jag blir vuxen, de som jag gillar nu för att se om jag tycker om dem lika mycket som vuxen. Jag tror man ser böckerna på olika sätt beroende på när man läser dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.