29 maj 2013

Bokus design

Både Bokus och Adlibris har nyligen bytt design. Jag har gjort ett inlägg med för- och nackdelarna om Adlibris och nu kommer Bokus.

Klicka för större.
+

  • Jag tycker den nya loggan är snyggare än den gamla.
  • Lite roligare och inte så mörk.
  • Nu finns det en sida där man kan se alla titlar som släpptes igår, jag tror inte det har funnits innan.
  • Kategorierna, längst upp, är bättre sorterat.
-
  • Väldigt många färger som inte riktigt passar, tycker jag. Det är orange, blå och mintgrön, och ofta rosa i deras bilder på hemsidan.
  • Den har blivit lite rörigare nu.
Vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om loggan, men tycker att alla en miljon färger ger ett modernt och lite vårigt intryck. Men kanske ska de variera dem lite efter årstid. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ser väldigt vårigt ut! Men undra om de ska ha kvar det i vinter...? :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.