10 mars 2013

Ljudböcker för barn och ungdomar på Spotify

Jag gjorde för längesen en Spotifylista med fyra noveller från Novellix, jag vet inte varför men jag gick in på den listan i helgen och då såg jag att någon hade tagit bort alla låtar. Jag hade råkat kryssa i att vem som helst får ändra i den, men nu är allt fixat och den är påfylld med nya noveller. Och när jag fixade det hittade jag andra ljudböcker som är mer för barn och ungdomar, och jag gjorde en annan lista för det som du kan lyssna på här under.

Subsribea listan med Ljudböcker för barn/ungdomar här under eller på Spotify. Jag lägger in den andra med ljudnoveller för vuxna.

   

2 kommentarer:

  1. Hej hej, jag undrar lite om hur detta med spotify-ljudböcker funkar... hade ingen aning om att man kunde använda den för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det finns inte så många på Spotify men en del. Jag tror att jag har hittat de flesta på svenska och de finns i listorna här över.

      Det funkar som vanliga låtar och jag antar att det är förlagen som lägger upp de på Spotify.

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.