6 februari 2013

Bloggpepp

Jag försöker att blogga varje dag för att ni läsare ska veta ungefär hur ofta ni ska gå in på bloggen, för jag tycker själv att en bra blogg ska ha regelbunden uppdatering. Det kan vara en gång i veckan eller flera gånger samma dag, bara det är ganska lika hela tiden. Eftersom jag gör ett inlägg per dag så är det väldigt olika hur mycket jag har att blogga om. Ibland blir jag stressad av att jag har flera inlägg som ska komma upp och ibland har jag inget att blogga om. Just nu har jag haft en liten dipp och har inte haft så mycket att blogga om, då blir det sådana här inlägg som inte handlar om böcker. Nu ska jag också tidsinställa inlägg till att jag ska åka iväg. Så jag behöver många saker att blogga om, och har nästan inga. Så jag undrar om vad du vill läsa om?

Om ungefär en vecka nu så kommer det hända flera roliga, bokiga grejer som jag tror gör att jag får mycket bloggpepp, så jag väntar på det. Men tills dess behöver jag saker att skriva om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.