30 januari 2013

Gästbloggare på Enbokcirkelföralla

Denna veckan gästbloggar jag på Enbokcirkelförallas medlemsblogg. Än så länge har ett inlägg kommit upp, men det kommer två eller tre till. Här är det första inlägget. Jag tror man måste vara medlem för att kunna läsa inlägget, men bli gärna medlem! Då får man chansen att vara med i bokcirklar på nätet och få böckerna man ska läsa, medlemserbjudanden och så har dem ett forum. 
Enbokcirkelföralla har förresten en spänningsutmaning i år. Där man ska försöka läsa en spänningsroman i månaden. Läs mer här.

Imorgon är förresten sista chansen att rösta på mig som veckans blogg på Besökstoppen

4 kommentarer:

  1. Hej, hej :D Jag har taggat dig här: http://bookfinger.blogspot.se/2013/01/tag-happy-bookaholic.html

    SvaraRadera
  2. Grattis Tova till att du blev veckans blogg på besökstoppen! Extra kul att det var en bokblogg som vann :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.