21 december 2012

Jullov och nya böcker

Idag fick jag jullov, och det är så skönt! Var på bibblan idag, för min lillebror skulle dit och jag skulle inte låna något, men jag kom ut med 4 böcker... Men alla de böckerna har jag velat läsa länge. De var:
  • "En ung kvinnas sista ord" av Regine Stokke - Boken är gjord från en blogg från en tjej i Norge som dog i cancer.
  • "I begynnelsen var Bob" av Meg Rosoff - Det verkar vara en väldigt rolig bok om att Gud är en lat tonåring eller något sådant.
  • "Hej, det är jag" av Nina E. Grøntvedt - En bok som nog är för lite yngre, men den verkar rolig
  • "Håkan Hellström - Lycka till ikväll" av Håkan Hellström - Jag lyssnar inte på Håkan men jag har hört att denna boken är väldigt bra.
Tyvärr inte de bästa bilderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.