16 december 2012

3:e advent: Julkalendertips

Mitt tredje tips på julkalender är Deckarhusets deckargåta. Jag har aldrig sett den sidan innan jag hittade kalendern, men det är en blogg om deckare i olika slag. Det är 5 vuxna som driver den.

Deras julkalender är en deckargåta som man får en ny ledtråd varje dag. Om du löser mordgåtan innan 2013 så vinner du en läsplatta. Om det är flera som svarar rätt så skulle det bli någon utslagsfråga. Här finns all information och mordgåtan. I varje inlägg med en ledtråd har de också en minitävling där man kan tävla i 24 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.