27 september 2012

Min läsning just nu

Nu har jag börjat komma ikapp min läsning, och jag har inte så mycket som jag måste läsa.
     Mitt mål för i somras var att läsa hälften av mina olästa, men jag har inte läst någon av dem... Så jag ska försöka göra det i höst, och inte låna så många böcker. Inte alla men i alla fall några.
    Jag var på biblioteket i går, men jag lånade bara en bok, Var är Alaska? av John Green. Jag har inte läst någon bok av John, men jag har blivit väldigt sugen på att läsa The fault in our stars.
    

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.