12 september 2012

"Jag väntar under mossan"

av Amanda Hellberg.


Förlag: Bonnier Carlsen
Sidor: 217 sidor
Ålder: 12+

Handling: Tilda bor i England men är i sin morfars stuga i Sverige en sommar. En sommar när det kommer hända väldigt mycket! Det börjar med att Tilda är nära att drunkna i sjön bredvid stugan. Sen fortsätter fler och fler övernaturliga händelser hända.

Omdöme: Väldigt spännande och lite läskig på vissa ställen. Amanda är väldigt bra på att skriva så jag blev rädd fast det inte är jätteläskigt egentligen. Bra skrivet och ganska lättläst.

Betyg:

2 kommentarer:

  1. Jag vill läsa den här, men just nu är det så mycket jag måste läsa först :(

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.