15 september 2012

Bokbloppis

Jag har två nya böcker som tänkte sälja för att jag har råkat få två ex av båda av dem. Exen som finns att köpa är helt olästa och väldigt fint skick. De kostar i nyskick ca 130 kr. Båda de här böckerna är bland de bästa jag har läst i sommar!

Om du är säker på att köpa så mejla mig på bokugglan@hotmail.se. Först till kvarn. Betalning till mitt bankkonto.

Rubinröd av Kerstin Gier. Min recension. Kom ut för mindre än en månad sedan. 100 kr+44 kr i porto. 

Personer du kanske känner av Jay Asher & Carolyn Mackler. Min recension. 100 kr+33 kr i porto


Sen har jag 4 böcker som har varit med i mina tidigare bloppisar men inte blivit köpta. Det är "Det sjunde tornet - Ovanför slöjan", "Vingmuttern, Min bästa vän", "Eddie och Johanna" och "När tomten föll ner från himlen". Alla de kostar 30 kr/st+33 kr i porto. Om du vill ha mer info om någon bok/bättre bilder får du gärna mejla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.