11 augusti 2012

Jag har varit på skrivarläger

Igår eftermiddag kom jag hem från Stockholm efter att ha varit på skrivarläger där. Jag skrev lite i början av sommaren att jag skulle dit, men sen har jag inte skrivit något mer om det.

Jag var på samma skrivarläger förra året och det är Nacka kommun som håller i det, första året var jag med som reserv eftersom jag inte bor i Nacka och detta året fick de som var med förra året förtur så jag kunde vara med i båda. De två författarna Ylva Karlsson och Katarina Kuick har varit ledare båda åren.

Det var väldigt kul i år, vi skrev (och skrev och skrev), lekte lekar, fick visa upp små sketcher vi gjorde och träffade nya vänner.

I mitt rum var vi fyra tjejer och vi skrattade som, ja jag vet inte... Vi spelade kort och sjöng (de var grymma och sjöng i stämmor!).

Jag tänkte lägga in några bilder men min kamerasladd är borta, så jag får göra det sen och sen så kanske jag visar en film.

Vill ni läsa en novell som jag skrev?

13 kommentarer:

  1. Jag vill läsa din novell!! :D

    SvaraRadera
  2. Åå jag ville också då men jag fick ingen plats :(

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med skrivarläger!:D
    Skulle varit roligt att få läsa din novell!
    Hur länge var du på läger?:)

    SvaraRadera
  4. Jag vill också läsa din novell.
    Det är enastående att du redan vet att du vill skriva. När jag var i din ålder hade jag bra betyg i svenska och skrev bra uppsatser, men hade inte tänkt tanken ut att bli författare. Det har kanske med att göra var jag kommer ifrån. Men jag beundrar dig och är säker på att du kommer att lyckas! Go for it!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle jättejättegärna vilja läsa din novell!!!

    SvaraRadera
  6. Såklart man vill läsa din novell ;) Den är säkert super bra :)

    SvaraRadera
  7. Jag saaknar diig DD:
    //Sonja <3

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.