7 juli 2012

Boktips för 15-åringar

Från Carro
"Älskar att läsa, är en 15 årig tjej som älskar att läsa romantiska böcker samt fantasyböcker. Kanske du kan klicka in på min blogg och lämna en kommentar där du ger lite tips på någon bok där det finns både fantasy och romantik? Vill dock inte ha tips på Twilight (gillar dom inte + har redan läst alla), Eragon (har läst alla) eller Sagan Om Ringen (har även läst alla dom, inte för att där finns så mycket romantik menmen) ;) Kramisar Carro"


Svar: Jag tror boken jag precis börjat på, kan vara något för dig, "Delirium" av Lauren Oliver (kärlek och dystopiskt, första delen av en trilogi). "Varma kroppar" av Isaac Marion är också kärlek och fantasy. 

2 kommentarer:

  1. Ett annat tips är "Matchad" som är en SF med kärlek som tema. Där bestämmer samhället vem man skall gifta sig med.

    Hungerspelen har också lite kärlek, också SF.

    Varma kroppar är superbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Matchad verkar väldigt bra! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.