2 juni 2012

Isabella Löwengrip


När jag fyllde år fick jag en biljett till när Isabella Löwengrip, Blondinbella, skulle föreläsa om bloggar. Idag var jag på föreläsningen och det var jättekul! :D
Hon pratade om sin blogg, hur hon tjänar pengar och sina företag. Ett av hennes företag är bloggnätverket Spotlife. Jag har faktiskt funderat på att flytta min blogg dit, men jag får se... :) Ska kolla lite.

Isabella har ju skrivit två böcker, Egoboost och Isabellas hemligheter, som jag tyvärr inte har läst. Hon håller på med en till bok som ska vara färdig i sommar. Jag fick veta vad den ska heta idag, men hon har inte skrivit något om det på sin blogg, så jag vet inte om jag får skriva det... ;)

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.