18 maj 2012

Rankat

Jag har länge haft fliken som heter De 10 bästa... Och idag när jag gick in på den kändes den lite gammal och sliten.
Så jag ändrade lite och la till nya kategorier som t.ex. bästa bokförlagen/faktaböckerna/serierna. Jag ändrade också så att det inte blev "De 10 bästa", det blev bara "De bästa" för jag har inte ens läst 10 bra serieböcker...
Kolla gärna och skriv om det är något mer du vill att jag ska ranka! :)

Jag ändrade föresten fliken "Få en design" också för det har blivit lite nya "regler" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.