17 april 2012

TÄVLING: Vinn bok innan den kommer ut! :D


AVSLUTAD!

En ny tävling där det blir två vinnare :D

Böckerna man kan vinna är "Sjutton år och skitsnygg" av Emma Granholm, som kommer ut 30 april, vinnaren får boken några dagar innan, och "Jellicoe road" av Melina Marchetta, som kommer ut 15 maj, men vinnaren får boken den 7 maj :D
Jag kommer lotta vinnaren och man kan göra så man får fler lotter än en. Den första jag drar får välja en av böckerna och den andra vinnaren får den andra boken.
Reglerna är nästan som förra gången men jag skriver dem här under:

  • Du får en lott om du kommenterar på detta inlägget att du är med. Skriv en blogg eller mejladress så jag kan kontakta dig. Om du inte vill ge ut din mejl/blogg till läsarna kan du mejla mig på bokugglan@hotmail.se.
  • Du får en lott om du följer mig på bloglovin, blogresponse, blogkeen eller twitter. Om du följer på alla dem får du alltså 4 lotter. Om du redan följer mig på något av det skriv det, så kollar jag det :)
  • Om du skriver om min tävling/blogg på facebook/din blogg får du 3 lotter.
  • Om du skriver om det på twitter får du 2 lotter.
Du får 13 lotter om du gör allt :D
Du kan vara med tills på måndag kl 23:59 ;)

Tävlingen är ett samarbete mellan X-publishing och Alfabeta

36 kommentarer:

  1. Är gärna med! Följer sen förut på allt, kan ha lite udda namn men det är bara att fråga om du undrar vad jag heter :P
    Tweetat: https://twitter.com/#!/Klaraathabest/status/192324971303927809
    Kommer förmodligen blogga om den senare men återkommer om jag gör det :3

    om du behöver min mail är den klara[at]michaelson.se

    SvaraRadera
  2. Bu på dig, jag är med!

    Jag följer dig på bloglovin, och ska börja på blogkeen och blogreponse imorgon, tror jag. Jag säger till om jag gör det!

    Här är ett inlägg om tävlingen: http://iktorosbocker.blogspot.com/2012/04/annu-en-av-alla-dessa-boktavlingar.html
    mejladress: livdanjoux@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Okej, då ska vi se, jag vill vara med, jag fäljer dig på Twitter (och har twittrat om tävlingen) och på Bloglovin'. Jag har skrivit på min blogg om tävlingen också;) Riktigt rolig tävling förresten!

    SvaraRadera
  4. Ojsan, mejl: vynne97@live.se
    Blogg: bokkarlek.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med!
    Följer dig på bloglovin och twitter, skriver om detta på twitter och facebook.
    Kul tävling! :)

    SvaraRadera
  6. Jag är med! :D

    Jag följer dig på twitter (Missjedheadnr1), på blogrespones (bokbuse)och på bloglovin.
    Jag bloggat om din tävling ( http://bokhar bbuse.blogspot.se/2012/04/tavling-pa-bokugglan.html )
    Och skrivit om den på facebook (jag taggade dig ^^)
    Och så har jag tweetat om den :)

    Du når mig via min blogg ( http://bokbuse.blogspot.se ) eller via min mejl, bokbuse(at)hotmail.com

    :3 <3

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Jag vill självklart vara med och tar en lott.

    Marianne Eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  8. Är med och tävlar med 2 lotter! Följer dig nu på Bloglovin (blev nummer 40)

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vad kul! Det här vill jag inte missa!

    Jag har tipsat om utlottningen på:
    -min blogg (http://jenny.jennytranslation.com/2012/04/18/bokugglan-lottar-ut-nya-bocker/)
    -facebook (https://www.facebook.com/profile.php?id=100002367627261)
    -twitter (https://twitter.com/#!/knasentjej).

    Jag följer dig både på twitter och bloglovin' sen tidigare. :)

    SvaraRadera
  10. Klart jag är med i din tävling :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. Jag vill tävla!
    Jag följer dig på twitter och har twittrat om det! Mitt användarnamn är kadoff.

    SvaraRadera
  12. Jag är med. Följer dig på bloglovin och en inlägg är snart ute:-) kan man skriva om dig på instagram om man inte har twitter

    Bjatilda@gmail.com
    thingsofbeauty.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Rekommenderar house of night böckerna på engelska men sjukt bra

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med, kommer adda dig på twitter.

    Emeliemeli [@] hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med :)
    siri_wohrne@hotmail.com Ska kolla så att jag följer dig på bloglovin, och nu har jag fixat det :)

    SvaraRadera
  16. Nathalie Eriksson18 april 2012 kl. 19:00

    Jag är med :) Delar på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill vara med och tävla. Jag följer dig på bloglovin och tipsar om tävlingen på fb.

    /Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med :)
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med. :)
    Jag följer dig på bloglivin, blogresponse, blogkeen och twitter.
    Har skrivit om din tävling på bloggen http://ruttegutt.blogg.se/2012/april/vinn-bok-hos-bokugglan.html
    Har skrivit om det på twitter också :)

    SvaraRadera
  20. Jag följer dig redan på bloglovin. Har också bloggat om tävlingen.

    jana.rosell@live.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med! Följer dig på bloglovin och twitter redan! ;)

    Mejl: minbokblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej jag vill vara med!!
    Jag följer dig på bloglovin och blogresponse,och har skrivit om dig på min blogg! :)

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar :)
    Mail: caarolineJ@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är jättegärna med och jag har bloggat om tävlingen!http://feliciasboktips.blogspot.se/2012/04/superbra-tavling_14.html <---- LÄNK

    Mail: feliciasboktips@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med!
    ahlinn_gson@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med och jag har skrivit om din blogg och din tävling på min facebook! =D

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  27. Hej! Fin blogg, har aldrig varit här förut, men nu är jag här!
    Följer dig via bloglovin', följer dig på twitter och har twittrat om dig!

    /Kram Sofia
    sofiiia_berglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. hej tova!!!! jag vill gärna va med i din boktävling jag kommer skriva om den på facebook!! så kolla in det!! <3

    SvaraRadera
  29. Jag är med :D
    Jag följer dig på twitter redan:D

    Meil:julia.alsed@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  30. Jag följer dig på instagram också om det gör någon skillnad ^^

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med i din boktävling! :D
    Mail: Kork_skalle@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är med, har även skrivit om din tävling på facebook
    Min mail är mrcracker.daniel@gmail.com och jag heter Håkan Nilsson på facebook

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med!
    har länkat:
    http://care69.blogspot.se/2012/04/23-april-vinn-bocker.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  34. Vill vara med och tävla!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med!

    Följer dig på twitter och bloglovin' :)
    eitf.99[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Vad kul! Jag är gärna med :)

    Följer dig redan på twitter och bloglovin och har även twittrat om tävlingen : https://twitter.com/#!/Boooklovin

    Mejl: aaggee_93[at]hotmail.com

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.