8 mars 2012

Problem...

Jag skrev i förra inlägget att videobloggen kommer upp idag, men nu har jag lagt in den på datorn två gånger och båda gångerna har den varit utan ljud, och jag vet inte vad som är felet... Jag har också upptäckt att alla videos jag någonsin har importerat till datorn och sen raderat från kameran är borta ;( Jag försöker fixa det imorgon för nu måste jag göra läxor.. D;

Om det är någon som vet felet så får du gärna kommentera! :D Jag har en Sony om det kan hjälpa något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.